مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 16:352021-01-31سياسي

فجر 42| افتتاح 40 واحد مسکونی مددجویی در زنجان


مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به افتتاح 40 واحد مسکن مددجویی در شهرستان های زنجان، خدابنده، ابهر، طارم و ماهنشان گفت: از ابتدای نهضت ساخت مسکن تاکنون نزدیک به 3 هزار مسکن به مددجویان بهزیستی تحویل داده شده است.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بهزیستی مولود انقلاب اسلامی است و از ابتدای تاسیس آن اقدامات بسیاری در حمایت از معلولان انجام داده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه همزمان با ایام دهه فجر 40 مرکز مثبت زندگی افتتاح می شود، تصریح کرد: همچنین در این ایام 40 واحد مسکن مددجویی، مرکز اورژانس خدمات اجتماعی شهرستان خرمدره ارتقا و 20 طرح اشتغالزایی افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح 40 واحد مسکن مددجویی در شهرستانهای زنجان، خدابنده، ابهر، طارم و ماهنشان اضافه کرد: از ابتدای نهضت ساخت مسکن تاکنون نزدیک به 3 هزار مسکن به مددجویان بهزیستی تحویل داده شده است.

محمدی با اشاره به اینکه برای احداث 40 واحد مسکن، یک میلیارد و 145 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و نزدیک به یک میلیارد تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است، تصریح کرد: 9 واحد در شهرستان زنجان، 24 واحد در شهرستان خدابنده، دو واحد در شهرستان طارم، سه واحد در شهرستان ماهنشان، دو واحد در شهرستان ابهر به مددجویان واجد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر 42| افتتاح 40 واحد مسکونی مددجویی در زنجان

فجر 42| افتتاح 40 واحد مسکونی مددجویی در زنجان